måndag 10 april 2017

Februari 2017


Första februari postade jag betygsanhållan till Åbo, gradun kom tillbaka godkänd dagen innan! 
Veckan efter började jag på med revybokningarna och tog emot 135 samtal på tre timmar den första kvällen. Det var 30 års jubileum för revyn och bara fyra föreställningar, så trycket var hårt!


På fredagen 10.2 kom meddelandet att gradun var färdig att hämtas från Esse. Eftersom jag skulle ha så många exemplar i Österbotten blev största delen inbundna i Esse och Åboexemplaren bands in i Åbo. Så min gradu blev mörkröd och fin!
I februari arbetade jag en hel del i indesign eftersom programbladet till revyn skulle fixas. Och med fler sångtexter än vanligt blev det att pussla och till slut sätta in fler sidor för att få rum med alla texter.

Samma månad (med fortsättning i mars) blev det också en hel del turer till tandläkaren eftersom mina käkledsproblem blev värre så det blev jourbesök som början. Har ett inlägg på gång som förhoppningsvis ser dagens ljus efter mitt besök till Vasa i maj. Så stay tuned!


I slutet av februari blev det premiär och tre föreställningar till av Purmorevyn! Alla stolar som var någotsånär hela var framplockade och Purmogården var fylld till bristningsgränsen. På premiären satt jag till stor del i köket och planerade gymnasielektioner eftersom jag hade ett vikariat dagarna efter. Samma helg var det bröllop och jag blev bröllopsfotograf pga sjukdom.

Så, en kort sammanfattning över februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!

Kultursommar

Sådär några månader senare uppväcktes bloggen från sin vila. Har mången gång tänkt blogga men det har inte blivit av. Mycket har hänt och ha...